Шановний клієнте!
Дякуємо, що обрали магазин BEON!
Ми — справжні шанувальники Apple і впевнені в якості техніки, яку пропонуємо. Кожен пристрій проходить ретельну перевірку перед продажем, однак навіть найнадійніша техніка може потребувати обслуговування. Саме тому ми створили програму захисту Beon CARE — щоб ви завжди відчували себе спокійно та впевнено, користуючись своїм пристроэм.
План захисту Beon CARE забезпечує сервісне та програмне обслуговування вашого пристрою протягом 1-го або 2-х років з моменту покупки, а також включає низку корисних додаткових послуг для вашої зручності та комфорту.
Всі сервіси та додаткові послуги доступні лише за наявності належним чином заповненого гарантійного талону Beon CARE з підписом продавця та клієнта, де зазначено серійний номер і модель пристрою.
Що входить у річну гарантію Beon CARE:
- Повна технічна підтримка
Консультації та допомога у користуванні пристроєм — від налаштувань до порад щодо оптимізації роботи пристрою. - Індивідуальне налаштування пристрою
Наші фахівці допоможуть вам персоналізувати пристрій відповідно до ваших потреб ще під час покупки, включно із стартовим пакетом програм. - Гарантована знижка -20% на аксесуари для вашого пристрою — отримуйте якісні аксесуари за вигідною ціною. Ми дбаємо, щоб ваш пристрій був доповнений стильними та зручними рішеннями для щоденного використання.
- Кешбек на аксесуари
Половина вартості гарантії Beon CARE накопичується у вигляді бонусів, які ви можете використати на придбання аксесуарів у нашому магазині. Використати бонуси можна до закінчення строку дії гарантії. - Знижка 10% на ремонт у разі негарантійного випадку.
*У разі використання кешбеку гарантійний талон втрачає чинність.
Що входить до програми Beon CARE на 2 роки:
-
Повна технічна підтримка
Наші фахівці завжди на зв’язку та готові допомогти з будь-якими питаннями, пов’язаними з використанням чи налаштуванням вашого пристрою. Відповіді на всі ваші запитання, поради та рекомендації щодо функціоналу, налаштувань і безпеки пристрою. - Індивідуальне налаштування пристрою
Ми допоможемо вам швидко та якісно налаштувати девайс, щоб ви могли повною мірою насолоджуватись усіма його можливостями з перших хвилин користування. - Кешбек на обмін пристрою протягом 2-х років
Якщо впродовж двох років ви хочете оновити свій пристрій за програмою Trade-In, ми купимо ваш девайс за ціною, що перевищує середню. - Гарантована знижка -20% на аксесуари
Отримуйте преміальні аксесуари за спеціальною ціною. Ми прагнемо, щоб ваш пристрій був доповнений стильними, практичними та надійними рішеннями для щоденного користування. - Безкоштовна професійна чистка пристрою
Очищення від пилу та забруднень для підтримки ідеального стану техніки та подовження терміну її служби. - Кешбек на аксесуари
Половина вартості гарантії Beon CARE накопичується у вигляді бонусів, які ви можете використати на придбання аксесуарів у нашому магазині. Використати бонуси можна до закінчення строку дії гарантії. - Знижка 10% на ремонт у разі негарантійного випадку.
*У разі використання кешбеку гарантійний талон втрачає чинність.
Умови гарантійного обслуговування
Якщо ваш пристрій зберігає дані, програми або іншу інформацію, ми рекомендуємо періодично створювати резервні копії цієї інформації на зовнішньому носії або в хмарному сховищі. Це допоможе вам захистити важливу інформацію від втрати.
Перед передачею пристрою на гарантійне обслуговування вам потрібно:
- Створити резервну копію всіх даних.
- Видалити паролі блокування та відключити функції захисту «Локатор», видалити пристрій із «Локатор».
Зверніть увагу: сервісний центр не несе відповідальності за втрату даних, програм або іншої інформації, що зберігається на пристрої.
Beon CARE не несе відповідальності за будь-які пошкодження програм, даних, допоміжної або іншої інформації, що зберігається в пам'яті пристрою. Ви самостійно відповідає за відновлення всіх програм, даних і паролів після обслуговування.
Гарантія Beon CARE не поширюється на:
— На витратні матеріали, що підлягають природному зносу (наприклад, акумуляторні батареї та захисне покриття корпусу).
— Недоліки, що виникли внаслідок недбалого поводження з пристроєм, зокрема пошкодження від гострих предметів, згинання, стиснення, падіння, контакту з рідиною, вогнем, брудом, пилом тощо.
— Пошкодження через використання пристрою всупереч інструкції з експлуатації.
— Пошкодження, спричинені нещасними випадками або потраплянням сторонніх предметів всередину пристрою, впливом магнітного чи іншого випромінювання, перебоями в електромережі, не стабільною напругою або форс-мажорними обставинами.
— Відкриття, модифікацію або ремонт пристрою сторонніми особами, які не є працівниками сервісного центру BEON, або використання неоригінальних запчастин.
— Видалення, стирання або зміну серійного номера пристрою.
— Пошкодження внаслідок впливу зовнішніх факторів: корозії, окислення, температури, вологості, хімічних речовин, їжі чи рідин, якщо це суперечить технічним вимогам Apple.
— Зарядний пристрій і навушники, які входять до комплекту поставки.
— Пристрої, доступ до яких обмежений через функцію блокування активації (наприклад, активний "iCloud").
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти непродовольчий товар на аналогійний чи розірвати договір купівлі – продажу виключно у разі:
-
Якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- Збережений розрахунковий документ;
- Витриманий чотирнадцятиденний строк. Виключно у разі сукупності передбачених Законом обставин, Покупець має право на повернення/обмін Товару.
9.2. Повернення/обмін вживаного товару допускається виключно з погодження Продавця.
9.3. Повернення/обмін активованого товару допускається виключно з погодження Продавця.